Tekstit

Näytetään blogitekstit, joiden ajankohta on huhtikuu, 2026.

Runoilut: pikinen sydän

Kuva
Hellurei, tervetuloa lukemaan Kuuraviljan (eli minun) kirjoittamia runoja :3 Tänä viikkona (jälleen hihhii) aiheena rakkaus, mutta tällä kertaa se, kuinka se tuntuu välillä olevan jossakin piilossa. Jos joku lausahdus on susta erityisen kiva tai pohdituttava tai hyvin sanottu tai samaistuit tai jotakin muuta, kerro kommenteissa :3 Tai voit kertoa vaikka sun päivästä, ihan mitä mieleen tulee. On aika ihana lukee teijän kommentteja <3 Mutta nyt runoihin! ☆ tämän kuvan otin Norjassa kesällä kakskyt neljä ✿ Piilosilla voi taivaan tähden näitä määriä määriä roskaa paskaa lunta ja tuskaa voi taivaan tähden näitä määriä rakkautta valoa sanoja oikeita ja ensisuudelmia miksei miksei minulle niistä lahjoitettu  ainuttakaan onko tämä sitä nukkuvaa puolikuollutta elämää ai paskaa? ei sitä mutta ei mitään haltijattaren toivomuskaivoakaan ole vuosiin täällä näkynyt  (kerran luulin sen nähneeni mutta se taisi olla vain harhakuva) ~ ~ ~ tunnetko tämän ilmavirran se kertoo sinulle että olen...

Aakkoskarkkipaita ja rippimekko: mun vaatekkaapin helmiä!

Kuva
Kukkuluuruu, heips heips, ja tervetuloa uuteen postaukseen sukeltamaan :D Kuuntelen tällä hetkellä Sur-rurin Bulahattua ja istun todella epäergonomisessa asennossa mun sängyn nurkassa mietiskellen, että tämmönen postaus tarvitaan: mun vaatekaapin parhaimpien vaatekappaleiden esittely! :)  Sur-rur: Bulahattu Inspiraation antoi instagram jossa näin videon jossa puhuttiin jotakin et "mua ei kiinnosta nähä sun Shein haulii vaan mitä vaatteita sulta jo löytyy sun vaatekaapista!" niin sain tästä idean esitellä mun vaatekaapin helmiä, parhaimpia yksilöitä tai käytetyimpiä sellaisia :D Joten eiköhän aloiteta!  ☆ Tämä punainen ruutuvillapaita on ostettu naapurikaupungin Lähetyksen kirpputorilta. En muista hintaa, ehkä 3euroo tai vähän enemmän, mutta kuitenkin edullinen :3 En pidä kauheesti punasia vaatteita kun oon ajatellu ettei se oo mun väri, mut repäsin ja ostin ton paidan. Ja se on ollu hyvä ostos, on tullut käytettyä tuota ja siis oonks se vaan mä vai tuleeks kellekkään teistä m...