Runoilut: pikinen sydän
Hellurei, tervetuloa lukemaan Kuuraviljan (eli minun) kirjoittamia runoja :3 Tänä viikkona (jälleen hihhii) aiheena rakkaus, mutta tällä kertaa se, kuinka se tuntuu välillä olevan jossakin piilossa. Jos joku lausahdus on susta erityisen kiva tai pohdituttava tai hyvin sanottu tai samaistuit tai jotakin muuta, kerro kommenteissa :3 Tai voit kertoa vaikka sun päivästä, ihan mitä mieleen tulee. On aika ihana lukee teijän kommentteja <3 Mutta nyt runoihin! ☆ tämän kuvan otin Norjassa kesällä kakskyt neljä ✿ Piilosilla voi taivaan tähden näitä määriä määriä roskaa paskaa lunta ja tuskaa voi taivaan tähden näitä määriä rakkautta valoa sanoja oikeita ja ensisuudelmia miksei miksei minulle niistä lahjoitettu ainuttakaan onko tämä sitä nukkuvaa puolikuollutta elämää ai paskaa? ei sitä mutta ei mitään haltijattaren toivomuskaivoakaan ole vuosiin täällä näkynyt (kerran luulin sen nähneeni mutta se taisi olla vain harhakuva) ~ ~ ~ tunnetko tämän ilmavirran se kertoo sinulle että olen...