Nimeni on Vilja, blogissa käytän nimeä Kuuravilja :3
Olen syntynyt vuonna 2010 vapunaattona! En siltikään pidä simasta :P
Harrastuksina mulla on pianon- ja kitaransoitto, roskapäiväkirjan tekeminen ja askartelu, haaveilu, CD-levyjen kuuntelu sekä motivaation puitteissa lukeminen. Pidän kans kässäkerhoa alakouluikäsille lapsille, ja vaikka se on virallisesti mun työ niin aattelen sen enemmän harrastuksena :) Haluaisin harrastaa valokuvausta, huuliharpun soittoa ja jääkiekkoa!
Mun lempivärit on vihreä ja sininen. Oikeestaan aika monet maanläheiset värit ja niiden yhdistelmät on ihania, varsinkin vaatteissa! Myös murretut värit on kivoja. Mun inhokkiväri on oranssi.
Mulla ei ole yhtä tiettyä asutyyliä, enkä oo ees kovin perillä erilaisten tyylien nimistä (paitsi tiiän pinterestin perusteella estetiikasta et cottage core ja twee style on aivan SU PER ihania!!!) mut kuvailisin ite mun tyyliä persoonalliseksi, kekseliääksi ja yksityiskohtaiseksi :3 Tykkään pitää hattuja, huiveja ja koruja, nykyään ehkä kaulakoruja enemmän, mut mun korvakorukokoelma on kans iso (tein nuorempana itse korviksia, sen takia ;3 On kans tullu ostettuu eri suomalaisilta pienyrittäjiltä koruja, mm. Mia Minervalta, Saima visualsilta ja Crazy Grannyltä :D) Käytän usein hameita tai mekkoja, ja todella monet mun vaatteet oon pölliny mun vanhemmilta (tää on vanhimman lapsen oikeuksiin kuuluva asia, enkä kadu yhtään sen oikeuden käyttämistä!!) Suurinosa mun vaatteista on siis käytettyjä, tykkään kans käydä kirpputoreilla, ja se on musta ihanaa että vaatteet on nähny elämää! :3
Mun koti on maalla, ja meidän taloa ympäröi pellot ja peltoja metsät. Se on kyl tosi ihanaa, vaikka ehkä teini-ikäselle viel vähän ärsyttävää, kun välimatkat kaikkaille on kauheen pitkiä (eikä mulla oo ajokorttia!) On täällä kyllä silti todella kaunista, varsinkin syksyisin :)
Ja kuten ootte huomannu, oon täysin addiktoitunu näihin kaksoispiste-dee-kolmonen-sulkukiinni -emojiyhdistelmiin (eli näihin —> :) :D :3 <3) ja saatte varautua siihen että niitä tulee satelemaan ränneistä ja kaivoista koko ajan, hehee :D
Kuuraviljan runoblogin syntytarina
Mun parhaalla ystävälläni on blogi, Lumikuu, ja eräänä päivänä syksyllä 2025 keksittiin että rupeaisin julkaisemaan mun runoja hänen blogissaan! :3 Joka toinen viikko siis ilmestyi kuuran runoja eetteriin, ja tätä jatku noin puolen vuoden ajan.
Helmikuussa 2026 aloin pohtimaan oman blogin perustamista, ja lopulta irtauduin Lumikuu-blogista ja syntyi Kuuraviljan runoblogi! :D
Mun aijemmin julkaisemia runoja löytyy siis Lumikuu-blogista! Voit löytää sen mun linkinvaihtolaisista :3 Runot siellä on julkastu taiteilijanimellä kuura, eli toi Vilja-lisäosa puuttuu <3 Kannattaa ehdottomasti käydä lukemassa mitä sieltä löytyy! :3 Siellä on paljon sellasia runoja jotka kuuluu mun ihan lemppareihin kaikista runosista mitä oon kirjottanu.
✿
Jos haluaisit tietää musta jotakin lisää, voit käydä kirjoittamassa kysymyksiä tänne maagiseen Q&A-lootaan! Kun kysymyksiä kertyy tarpeeksi, vastaan niihin blogissa <3
Kommentit
Lähetä kommentti