Lukijoiden sivu

Hei rakkaat lukijat!


Tänne voitte tulla kirjoittamaan mitä mieleen tulee :) Esimerkiksi palautetta blogista tai sen ulkoasusta, kysyttävää, postausideoita tai jotakin muuta, vaikka kirjavinkkejä! :D Jos sulla esim on oma blogi ja haluaisit alkaa linkinvaihtoon, voit ehdottaa sitä täällä!

Palautetta voi myös laittaa palauteboksiin mikäli se tuntuu paremmalta vaihtoehdolta :3  Lukijoille on myöskin sellainen oma laatikko jossa on kysymyksiä multa liittyen blogiin :D Sen voit täyttää tästä: Lukijan laatikko


Ihanaa kun kommentoit <3


Kommentit

  1. Jossain kohtaa kaikkiin tarinablogeihin tehtiin näitä plus-miinus-listoja, niin aattelin että miksipä ei vois itekki tehä :D Eli tästä sun upeasta ihanasta blogista plusmiinuslista :)

    + upeita, uniikkeja runoja, joissa on aina tosi oivaltavia sanavalintoja ja jotka lähes aina joko koskettaa tai naurattaa <3
    + oon sanonu tän aikasemminkin mut sanon uudelleen, sun sekalaisen viikon postaukset kuten musapostaukset ja vaatekaapin esittely yms on aina tosi laadukkaita(kuulostaa joltain tuotearvostelulta mut en keksiny parempaa sanaa :D) ja niissä näkyy vaivannäkö, niitä on tosi ihana lukea :3
    + kuulumispostaukset on hauskoja ja sellasta kivan kevyttä luettavaa
    + ISO PLUSSA AKTIIVISUUDESTA!! on ihanaa et tänne tulee paljon postauksia! :3
    + ulkoasu on tosi nätti, tykkään tästä vihreästä värimaailmasta ja tosta etusivun kuvasta :)

    -nnoh, tästä on kyllä aika vaikee keksiä mitään miinuksia, mut mä yritän😭
    -tunnisteita mietin, miten toi toimii et on erikseen runoviikon postaukset ja runot, mut sit siel runot-osiossa on vähemmän postauksia ku runoviikon? :¨)

    tää oli nyt aika surkee miinusten keksimisyritys, mut ehkä se ei haittaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OMG LUMI IHANA !!! Määki oon vanhojen blogien sivuilla nähny tämmösiä plus-miinus -listoja, ihanaa et halusit tehä munkin blogiin semmoisen :33
      Upeeta kuulla et mun runot herättää tunteita, se on mahtavaaa :D Ja oi ihana et mainitsit ton sanavalintajutun, hihii :33
      Hei tosi ihana kuulla et vaivannäkö näkyy! :D
      Ja AKTIIVISUUDESTA et mää oon NIIN YLPEE siit et oon saanu pysyttyä postaustahdissa, jee! :D
      Ja vielä kiitos, mustakin tää ulkoasu on nättii ^3^

      Sit tosta miinuksesta, et jooooo, se on vähä sillee random ja vähän turha et on niiku runoviikolle ja runoille omat tunnisteet :') Mää taidan poistaa sen "runot" tägin niin sit ei ainakaa sekota :) Ja hyvä huomio et kaikki runoviikon postaukset ei ees löydy tuon tunnisteen takaa, hyvä kyn sanoit!

      Ihana kuulla et tykkäät täst blogista, kiitos Lumi kommentista <3<3<3
      Ehkä määki käyn täs joku pv kirjottelee sullekin tommosen samantyylisen ;3
      Mukavaa viikonloppuu <3

      Poista

Lähetä kommentti

Suosituimmat tekstit

BONUS-runoilut.ajatuksia.ja.muutasemmosta

Runoilut: anteeksi

OSA 2: maaginen Q&A-postaus