Tietoa blogista

Vautsi, tässä sulle uu-umlaut palkinnoksi, koska löysit tälle sivulle! —> Ü


Mitä löydät tästä blogista?

Tämä blogi on kuin sellainen pieni laatikko mummolasi hyllyssä, johon joku on keräänyt lapsuudessaan kaikenlaisia pieniä aarteita: yllätysmunien leluja, avaimenperiä, pienenpieniä yliviivaustusseja, maagisia kiviä, jonkun entisen ystävän luokkakuvia sekä kansallismuseoon kelpaavia toffeekarkkeja <3 Kuuraviljan runoblogissa julkaistaan pääosin kirjoittamiani runoja. Olen keksinyt niille nimen epärunot, sillä ne on sellaisia taiteellisia tekstirunopätkiä, toiset runollisempia ja toiset todella ei-runollisempia kuin toiset, ja niissä ei aina ole järkeä tai lodiikkaa (mutta mihin sitä sellaista aina tarvittaisiinkaan ;)) Tärkeintä on, että ne kuulostaa kivalta, ja sanat takertuu toisiinsa kuin se voikukista valuva valkonen litku, joka tekee näpit tahmaseks ja saa pölyn takettuu niihin, eli sitten ne sanat ehkä takertuu sun päähän ja tekee sinne pesiä ;) Eiks kuulosta aiks hyvältä diililtä. Tämän lisäksi blogista löytyy vähän kaikenlaista, esimerkiksi musasuosituksia, reissukertomuksia, random jäppingii, kuulumiskertoiluja, q&a-postauksia ja vaatekaapin esittelyä. Aiheita saa kans ehdottaa! :D Parittomilla viikoilla blogissa julkaistaan runoja, parillisilla sekalaisen sisällön postaus. Eli viikottain nämä kaksi postaustyyppiä vaihtelee :3


Kuka on Kuuravilja?

Tämä on helppo kysymys, Kuuravilja olen tietenkin minä! :D Eli tämän blogin luoja ja pomo, joten kaikki kehut ja valitukset tänne näin! 

Lisää tietoa minusta eli Kuuraviljasta löytyy tuolta Henkilökohtaista -osiosta! 



Kuinkas usein postauksia satelee?

Etana etana näytä sarves, tuleeko huomenna blogipostaus…. 

Etana sanoo meille että postauksia ilmestyy viikottain! Joka perjantaina siis kaikki tänne vaan uutta postausta tutkailemaan! :)  Ja jos ei ilmesty, niin joko mut on kaapattu tai oon niin hyvillä nokkaunilla että kertakaikkisesti unohdin! Toivottavasti niin ei käyn kovin usein ;D Lisäks tänne putkahtelee välillä bonuspostauksia, mutta niistä se lodiikka vasta puuttuukin! Niillä ei siis ole minkäänlaista säännöllistä ilmestymistahtia, tulee joskus toisinaan ja joskus toisinaan ei :))


Mitenkäs ne tekijänoikeusasiat

Kaikki tekstit blogissa ovat minun kirjoittamiani, ellei toisin mainita. Kirjoittamiani tekstejä ei saa kopioida ilman lupaa, eikä niitä saa käyttää tai kertoa eteenpäin ominaan. Mikäli haluat jakaa ystävällesi jonkin tekstin, lähetä mieluummin linkki sivulle kuin kopioi! 

Myöskin kaikki blogissa käytetyt kuvat (paitsi kirjojen/albumien kansikuvat) ovat minun kuvaamiani, ellei toisin mainita.

Jos sinulla on asiasta kysyttävää, ota rohkeasti yhteyttä, esimerkiksi sähköpostiini :)



Mutta mihin voit ottaa yhteyttä tai mihin voit laittaa palautetta?

Palautetta otetaan vastaan avosylin sekä -jaloin! Voit käydä raapustelemassa mielesi päälliset tuonne Lukijoiden sivulle , palauteboksiin tai laittaa minulle sähköpostia: viljakissankello@gmail.com


Ajantasalla blogin asioista pysyt parhaiten kun seuraat blogin WhatsAppkanavaa ! :D Sinne tulee aina ilmoitus uusista postauksista ja jos esimerkiksi postaus on myöhässä yms <3



Tässä oli tietoa blogista! Jos jäi kysyttävää, kysy rohkeasti ;)

Ihanaa että olet löytänyt mun blogin pariin, iso halaus sulle! Toivottavasti löydät täältä kivoja runosia tai vaikka uutta väriä soittolistoille :) <3

Kommentit

Suosituimmat tekstit

BONUS-runoilut.ajatuksia.ja.muutasemmosta

Runoilut: anteeksi

OSA 2: maaginen Q&A-postaus