Runoilut: etsi tähti
Moips!
Tän viikon runot rakkaudesta kertovat, tästä voit niitä lukaista ♡
| Alex G, Emily Yacina; Treehouse |
☆
etsi elämääsi tähti älä tyydy kimaltaviin tiukuihin tai lusikoihin tai timantteihin
ne heijastavat valoa
taittavat kauniisti
luovat kuvioita seinällesi naamallesi vartalollesi
kimaltelevaa valoa
älä siihen lankea
etsi tähti
etsi aurinko
etsi lamppu
ehkä tulen liekki
etsi se
joka luo valoa
luo sitä vartalollesi kasvoillesi seinillesi
luo sinuun
älä etsi peilin palasia
kimaltavia kiviä
kuuta tai muuta
ne vain heijastavat valoa
ehkä omaasi
saavat kaiken hetkeksi valoisaksi
mutta muuten
pimeää
älä lankea kimaltavaan peilikristallin leikkiin keittiön kaapeilla
älä valahda polvillesi kuutamon edessä
älä kanna sylissäsi timantteja
ne vain heijastavat valoa
etsi tähti
☆
Olen taas täällä
ruokahalu tiessään
ajatukset harhailee
saankohan untakaan
enää milloinkaan
kun mielessäni pyörit
illat ja aamut
musiikkia kuunnellessani
joka laulusta
löydän sinut
ajatukseni täyttävät haavekuvat
niiden reunat ovat vielä hämmentyneet
kun vastahan me tutustuttiin
ja ekan kerran halattiin
ajatukseni täyttää kätesi kädessäni
en ole siitä vielä tarrannut
mutta mietin,
että joskus voisin kokeilla
mutta sitten päästään siihen vaikeaan
kun en tiedä
mitä ajatuksia sulta liikenee
tähän asiaan
minuun
haluaisitko säkin
kädestä kiinni pitää
kadota silmiini
olisinko mielestäsi kaunis
kaikkine vikoineni
joita keksin
ja jotka aivan perättöminä huhuina
muuttavat mieleeni
olen vähän sekaisin
vähän kummeksunut
jatkan asiaa toisessa runossa
voit lukea
sen huomenna
☆
Ja mä vaan haaveilen ja haaveilen
rakkaudesta
iänikuisen kutkuttavasta
ensisuudelmasta
ja mä vaan toivon ja toivon ja toivon
toivomustähdeltä keijulta puuromantelilta
että saisin rakastua
kädestä kiinni pitää
lentosuukon hyvästiksi heittää
tai ehkä
sen ihan oikean
ja siltikin
mä vaan tiedän ja tiedän ja tiedän
että kohtaloa ei ole
että toivomukset mun pään sisälle jää
sinne pesimään
tekemään turhia haaveita
lohduttamaan mua
kun muita ei ole saatavilla
mutta
siltikin
kyl mä uskon ja uskon ja uskon
ainakin haluaisin
että joku tuolla odottaa
mun elämääni astua
lopulta haluaa
että näille mun kaikille runoilleni
joita yksikseni kirjoitan
viikosta toiseen
elämääni kulutan
että niille kaikille runoille
löytyvät lopulta
ihka oikeat
kaikista kauneimmat
kasvot
☆
tarraa kädestä
heitä hymysi minulle
tarpeeksi kovaa jotta se tarttuu
se onkin aika helppoa
katso silmiini
katson takaisin
tuntuu kuin voisin tanssia
ja hyppiä nurmella
ikuinen kesä
hipaise hiuksiani
tai pujota sormesi niiden lomaan
molemmat käyvät
ennen biisin loppua
☆
tuskin kukaan tuntee näin
rakkautta vai ei
se on ihanaa
ikuinen alkukesä
tuskin kukaan nauraisi kanssani kuten sinä
eivät ne muut ole samankaltaisia
eivät ne ole sinä
tuskin kukaan on saanut minut tuntemaan näin
olet käteni kantaja
sydämeni varastaja
rakkaudelle antautunut
tuhoon tuomittu
☆
olipa söpöi <3 ite en pystyny näihin samaistumaan tms, mutta oli tosi kauniisti kirjotettuja! :) vertauskuvat tossa ekassa olivat upeita 🫶🏻
VastaaPoistaniijasiis anteeks miten sulla on jokaisessa postauksessa niin kauniita kuvia? how do you take this many aesthetic photos? how? miten?! <33
PoistaHeips Usva :3 Jepp, rakkaus on semmosta et siihen joko samaistuu isosti tai sit ei juuri lainkaan. Ja joku päivä nää runot voikin olla sulle samaistuttavempia ja tulkitset niitä eri lailla? Ehkäpä :) Ja näistä kuvista, niin mää oon ottanu mun puhelimella noin viissataa luontokuvaa ja niistä murto-osa on upeus upeita, niin oon vasta käyttäny niit parhaimpii niistä sadoista tääl blogissa :'D En oo pienellä blogitaipaleella kerenny viel käyttää niitä kaikkii kuvii loppuun xD Pitääpä ottaa sata kuvaa lisää niin saa viis superhyvää ;3 Tai jotaki heh :)
PoistaMut ihana kuulla et susta nää kuvat on aesthetic oikeesti aws <3<3 Ton kuvan otin joskus ehkä viis vuotta sitten meidän pihalla? :D Muistaakseni... se on ainaki kauan ollu yks mun lempikuvista ja halusin säästää sen tähän postaukseen :3
PoistaIhania runoja! <3 sanoisin että näistä mun lemppari oli tuo eka, etsi tähti, siinä oli upeaa kuvailua ja en tiiä, jokainen säe oli tosi kaunis :) ehkä osassa on just se mistä usvakin sanoi, että jos ei pysty samaistumaan yhtään niin sen takia ei myöskään kosketa (samalla tavalla kuin toi eka) :3
VastaaPoistaHauskaa et susta ja Usvasta kans on toi eka runo ollu lemppari :D Mut se on munkin mielestä hyvä, pidän tosi paljon sen ideasta :3 Tänkjuu kommentista Lumi ^3^
PoistaRakkaus on hankala ja monimutkainen asia jota on hankala kuvailla, mutta onnistuit kuitenkin. Ihania runoja.
VastaaPoistaKiitos kiitos paljon Auriel. Ihana että kommentoit. <3
Poista