Aakkoskarkkipaita ja rippimekko: mun vaatekkaapin helmiä!
Kukkuluuruu, heips heips, ja tervetuloa uuteen postaukseen sukeltamaan :D
Tämä punainen ruutuvillapaita on ostettu naapurikaupungin Lähetyksen kirpputorilta. En muista hintaa, ehkä 3euroo tai vähän enemmän, mutta kuitenkin edullinen :3 En pidä kauheesti punasia vaatteita kun oon ajatellu ettei se oo mun väri, mut repäsin ja ostin ton paidan. Ja se on ollu hyvä ostos, on tullut käytettyä tuota ja siis oonks se vaan mä vai tuleeks kellekkään teistä mieleen tosta kuvioinnista aakkoskarkit? :DD (hihii söin niit tänään ;3)
Tää ihana ruskee huppari jossa on söpö Ernie-nalle on vähän tommonen räkänen, et siin on pari reikää hihassa ja tos etutaskussa reunassa (ne vaan ei näy kuvassa :3) ja se on materiaaliltaki aika ohut ja ns lörö, mut just sen takii pidän siitä! Tää huppari on mun äidin vanha ja ollu mulla kaikista pisimpään näistä vaatteista, sain sen mun kaappiin joskus 4-luokalla (mut aloin kyl käyttää sitä vasta muutama vuosi sitten :'3) Tätä hupparia tosiaan tulee käytettyy usein ton edellisen hameen kanssa, ja sitä asucomboo on kehuttu useesti, hihii :D Aika usein jos meen johonkin uuteen paikkaan jossa on paljon ihmisiä niin laitan ne vaatteiks, esim kun olin siel runotyttöklubilla Tampereella tai kun olin isoskoulutuksessa ekaa kertaa :3 Eli ehkä nää on jotkut ensivaikutelmavaatteet?? Aidonnou :3
Sit tää ruskee paita jos on vähän samanlainen kuvio kuin siin aakkoskarkkivillapaidassa (tol kuosilla on joku nimi mut en nyt saa sitä päähäni ?? Tietääks kukaan teistä? :D) Ostin tän paidan samalla kerralla kuin sen aakkoskarkkipaidan, eli lähetyksen kirpputorilta joskus viime syksynä :3
Tää on musta tosi kiva paita, käytän tätä usein semmosen ruskeen hameen ja punasen huivin kanssa (siin huivissa on nalle Puhin kuvii hihi! x3)
Tässä on tämmönen yläosacombo johon kuuluu tommonen aika kevyttä kangasta oleva kauluspaita (jos on ihana kuosi!) ja harmaa kummilta saatu villapaita :3 Halusin esitellä nää yhdessä koska aika usein nää on mun päälläkin yhdessä! :D Pidän sit noiden kaa semmosia mustia farkkuja.
Jos sit taas käytän noita erikseen, niin tota kauluspaitaa saatan käyttää semmosen hihattoman harmaan mekon kanssa, ja sit tota liiviä (joka on tosi ihana ja ollu paljon käytössä kun on niin monipuolinen) oon käyttäny mm. mekkojen päällä :3
Tässä mekko jota oon ihmisten ilmoilla käyttäny harvemmin kuin muita vaatteita, sillä se on mun rippimekko! :) Tää on AIVAN IHANA!!! KATTOKAA TOTA KUOSIA <3<3<3
Tää on siis Mia Minervan ja Aarre-labelin yhteistyömallistoon kuuluva leninki, ja kun näin tän Torissa niin olin vaan et "JUUPS TÄÄ SE ON MUN RIPPIMEKKO" ja ostettiin :D Eli tääkin on käytettynä ostettu :3
Tässä taas kaks kärpästä yhdellä iskulla, eli Marimekon upee vihree raitapaita ja äitin vanha farkkuhaalarihameasia (onks tolle joku järkevä nimi ?? :D Ku se on niiku farkkuhaalari mut ei oo haalari ku hame/mekko u know. No mut anyway näätte tost kuvasta millanen kolttu on kysees :3)
Toi paita oli todella hyvä ostos, ostin sen kirpputorilta KUUDELLA (6) EUROLLA!!! :DD Olin et "onks tää joku feikki marimekko" mut ei se ollu ja ostin!! :) On ollu tosi hyvä ostos ja yks mun lemppari pitkähihasista!
Farkkuhameasia (uknow<3) on äitin vanha (fr hullun monet mun vaatteet on äitin vanhoja mut ESIKOISEN OIKEUS JA VELVOLLISUUS ON KÄYDÄ VANHEMPIEN VAATEKAAPIT LÄPI JA VARASTAA KAIKKI HELMET<3<3<3) Ja toi oli jossakin vaiheessa mulle liian pieni ja olin jo luopunu siitä, mut sit joskus äiti sano että kokeileppa sitä vielä ja sit se sopikin, eli on päässy takas käyttöön! :3
Tämä mekko on ostettu samalta vakkarikirpparilta kuin tuo Marimekon vihree paita, makso muutaman euron (alle 6 sen muistan, vaan en tarkkaa hintaa :'))
Tää on ollu mun ihan lempparimekko ja on tullu käytettyy paljon! Nykyään ehkä vähän vähemmän kun käytän hameita aika paljon, mut kyl toi toisinaan löytää tiensä mun ylleni :3

Tätäpä ette ois arvannu: tämä paita ei olekkaan alunperin mun äitin vanha vaan iskän!!! (oumaigaads sokkiuutinenn :O !!!) Iskä oli ehkä ite tuonut tän miun huoneeseen kun ei enää ollu hänellä käytössä, ja koska toi oli aika yksinkertainen ja olin haaveillu tuunaamisesta niin päätin tehä siihen tommosia ihania kukkia! :)
Se oli pienimuotoinen TYÖMAA, mutta tuli onneksi valmista ja on tullut käytettyä tuota! :D Esim semmosen mustan mekon kanssa jossa on valkoisia pieniä pilkkuja (voi hitsit SEHÄN mun ois vielä pitäny ottaa tähän postaukseen mukaan, oon käyttäny sitä mekkoo ihan sikana!!! :D Se on tosi yksinkertainen ja siitä syystä tosi monikäyttönen! Siihen voi yhdistää hupparin tai villapaidan tai vetoketjuhupparin tai neulepuseron, ja siin on kans keskipitkät hihat eli jos tulee kuuma niin päällyspaita pois vaan! :3 Siitä mekosta ei nyt oo kuvaa, mut sanon viel sen et se on (YLLÄTYKSELLISESTI) ostettu kirpputorilta, samalta kuin Marimekon paita ja kukikas mekko :D)
Kuuntelen tällä hetkellä Sur-rurin Bulahattua ja istun todella epäergonomisessa asennossa mun sängyn nurkassa mietiskellen, että tämmönen postaus tarvitaan: mun vaatekaapin parhaimpien vaatekappaleiden esittely! :)
Inspiraation antoi instagram jossa näin videon jossa puhuttiin jotakin et "mua ei kiinnosta nähä sun Shein haulii vaan mitä vaatteita sulta jo löytyy sun vaatekaapista!" niin sain tästä idean esitellä mun vaatekaapin helmiä, parhaimpia yksilöitä tai käytetyimpiä sellaisia :D
Joten eiköhän aloiteta!
☆
Tämä hame on ostettu kans kirpputorilta (hehee kuten suurin osa näistä on ;D) Tää on tosi ihana, vähän tulee mieleen joku keiju tai luonnon lapsi, semmone cottagecore? :3 Ainut miinus et vähän jouduin ompelee tota kun semmonen sisähame mikä tos on nii oli aika kaponen niin tein siihen semmosen halkeaman jotta voin esim juosta helposti, ja sit kans ton hameen yläreuna alko rispaantuu (:'D) niin ompelin sen jotenki hutasten kasaan :'3 (ku eihän se vyötärö kuitenkaan paidan alta näy) Pidän tätä hametta usein semmosen hupparin kanssa jonka näätte seuraavaksi!
Tää on musta tosi kiva paita, käytän tätä usein semmosen ruskeen hameen ja punasen huivin kanssa (siin huivissa on nalle Puhin kuvii hihi! x3)
Jos sit taas käytän noita erikseen, niin tota kauluspaitaa saatan käyttää semmosen hihattoman harmaan mekon kanssa, ja sit tota liiviä (joka on tosi ihana ja ollu paljon käytössä kun on niin monipuolinen) oon käyttäny mm. mekkojen päällä :3
Tää on siis Mia Minervan ja Aarre-labelin yhteistyömallistoon kuuluva leninki, ja kun näin tän Torissa niin olin vaan et "JUUPS TÄÄ SE ON MUN RIPPIMEKKO" ja ostettiin :D Eli tääkin on käytettynä ostettu :3
Tän ainut miinus on et toi malli ei oo mun mielestä aivan täydellisimmistä täydellinen mulle, mutta se on pikkuvika kun on niin nätti kangas! :))
Toi paita oli todella hyvä ostos, ostin sen kirpputorilta KUUDELLA (6) EUROLLA!!! :DD Olin et "onks tää joku feikki marimekko" mut ei se ollu ja ostin!! :) On ollu tosi hyvä ostos ja yks mun lemppari pitkähihasista!
Farkkuhameasia (uknow<3) on äitin vanha (fr hullun monet mun vaatteet on äitin vanhoja mut ESIKOISEN OIKEUS JA VELVOLLISUUS ON KÄYDÄ VANHEMPIEN VAATEKAAPIT LÄPI JA VARASTAA KAIKKI HELMET<3<3<3) Ja toi oli jossakin vaiheessa mulle liian pieni ja olin jo luopunu siitä, mut sit joskus äiti sano että kokeileppa sitä vielä ja sit se sopikin, eli on päässy takas käyttöön! :3
Tää on ollu mun ihan lempparimekko ja on tullu käytettyy paljon! Nykyään ehkä vähän vähemmän kun käytän hameita aika paljon, mut kyl toi toisinaan löytää tiensä mun ylleni :3
Joskus oon pitäny tota kans kravaatin kaa, hihihi <3
Sit yks mun aivan lemppari eli PAPPAVILLAPAITA !!! <3<3<3
Ostin tän (TIETENKI ;333) kirpparilta, samalta kuin sen keijuhameen :D Tätä ei oo tarvinnu korjata erityisemmin, paitsi... tää oli se ihana paita joka päällä otin ja menin hitsaamaan ja sit siihe tuli reikä jostaki kipinästä varmaan !!! D: Mut onneksi sain sen korjattuu nopeesti, toivottavasti ei ala nyt sitte salakavalasti purkautuu lisää!!!!
Tos on toi nätti kuosi edessä, takaa on ruskee vaan :3 Tätä oon käyttäny semmosten vihreiden reisitaskuhousujen kaa (joista puhuin yhessä bonuspostauksessa CD-soittimen omistajan pelastuksena :D) ja itse asiassa on tullu tätä paitaa käytettyy sen keijuhameen kanssa myös! :D
Tän paidan ainut miinus et vähän kutittaa :'3 Mut aluspaita päälle vaan ja menoks!
Tos on toi nätti kuosi edessä, takaa on ruskee vaan :3 Tätä oon käyttäny semmosten vihreiden reisitaskuhousujen kaa (joista puhuin yhessä bonuspostauksessa CD-soittimen omistajan pelastuksena :D) ja itse asiassa on tullu tätä paitaa käytettyy sen keijuhameen kanssa myös! :D
Tän paidan ainut miinus et vähän kutittaa :'3 Mut aluspaita päälle vaan ja menoks!
Tämä kaunis ruusuhame on mun äidin vanha ja tähän kuuluis kans semmonen samaa kuosia oleva liivi mut se on onnettoman pieni mulle, niin sitä ei oo tullu käytettyy :'3 Eikä siin liivis ees oo nappeja tai vetskarii, kun joku unohti tehdä (tää hamekin ilmeisesti on jonkun itse tekemä et ei oo kapasta ostettu! :D)
Tää on tosi ihana ja syksyinen! Oon käyttäny semmosen murretun punaisen villapaidan kanssa (joka ostettu kirpparilta TIE TEN KIN ! ! ! :D) (oon niin yllättävä)
Se oli pienimuotoinen TYÖMAA, mutta tuli onneksi valmista ja on tullut käytettyä tuota! :D Esim semmosen mustan mekon kanssa jossa on valkoisia pieniä pilkkuja (voi hitsit SEHÄN mun ois vielä pitäny ottaa tähän postaukseen mukaan, oon käyttäny sitä mekkoo ihan sikana!!! :D Se on tosi yksinkertainen ja siitä syystä tosi monikäyttönen! Siihen voi yhdistää hupparin tai villapaidan tai vetoketjuhupparin tai neulepuseron, ja siin on kans keskipitkät hihat eli jos tulee kuuma niin päällyspaita pois vaan! :3 Siitä mekosta ei nyt oo kuvaa, mut sanon viel sen et se on (YLLÄTYKSELLISESTI) ostettu kirpputorilta, samalta kuin Marimekon paita ja kukikas mekko :D)
Vielä viimeisenä haluan esitellä mun viime syksynä ja tänä keväänä käyttämän AIVAN IHANAN ulkotakin!! Ja tommosen vihreen huivin jota oon käyttäny (tänä talvena oon kans oppinu käyttää kaulahuiveja ja oon niin ilonen siitä, kaulahuivit best! :3)
Huivi on äitin vanha, ja takki on siis mun äidin ITSE OMPELEMA !!!! HELL YEAH !!! Mun äiti on siis tietty itekki käyttäny tota takkia, mut jossakin välissä se oli päätyny meidän perhetutulle lainaan varmaan lähemmäks kymmeneks vuodeks, ja viime syksynä äiti kyseli et missä se takki olis kun hän arveli et voisin tykätä siitä (ja hyvä et takki oli tallessa ja löyty sillä MÄHÄN OON IHAN RAKASTUNU TOHON! :3 ) Niin kaunis kuviointi, ja toi on viel tommonen keskipitkä takki niin tykkään siitä ihan kauheesti!!!! :D
☆
Se olikin viimeinen tässä postauksessa esiteltävä vaatekappale :3 Teen ehkä joskus i framtiden semmosen postauksen jossa esittelen mun erilaisia asusteita, korviksia, huiveja ja HATTUJA (olen hattulover, rakastan erilaisia ihania lätsiä ja kesähattuja yms <3)
Mut sitä postausta ootellessa, voit kertoa kommenteissa mistä vaatteesta/vaatteista pidit eniten, mitä mieltä oot mun tyylistä ja mikä on sun oma lempparivaate joka sulla on :D
Kiitos kun luit tänne asti ja ihanaa päivää sulle!! ☆
HALUUN SUN VAATEKAAPIN tai ainaki ton ruskeen hupparin ja ruskean kukkahameen ja vihreen takin ja itseasiassa joo melkeen kaikki...😭 Sulla on super inspiroiva ja söpö tyyli, rakastan <3 mä en tiiä onko mulla omasta vaatekaapista mitään yhtä lempparia, mun tyyli on vielä kesken :3
VastaaPoistaOi kiitos Lumi! :D on tosi ok olla kesken vielä!! :3 Ihana kuulla et mun tyyli on sulle inspiroivaa <3
Poistaeikääääh mä rakastan sun tyyliä!! <33 ihanaa että thriftaat paljon! itellä on aika samantapainen tyyli, mutta vaan tummempana värimaailmana, ja se on ehkä enemmä grungen puolelle menevä :) mun tyyli on myös vähän kesken, ja usein käytän aika "basic" vaatteita, koska mulla ei yksinkertaisesti ole vaatteita joita haluaisin nyyh :( JA MITEN SÄ LÖYDÄT KUUDELLA EUROLLA TOMMOSEN MARIMEKKO RAITAPAIDAN? legit mun unelmapaita mutta uutena se on liian kallis raitapaidaks... jasiis erityisesti nää hameet jotka esittelit on tositosi nättejä <3 toi aakkoskarkkivillapaita on tosi hauska, ja ei oo vaan sä, kyllä se muakin muistuttaa aakkoskarkeista! :D
VastaaPoistahyvää viikonloppuuuuuu <333
Hei Usva ja kiitos kommentista :3 Ihana kuulla sun tyylistä ! :D Ja siis kun mä löysin sen raitapaidan nii olin itekki todella äimistynyt että KUUS EUROO MITEN ?? :D Olin varma et se ois feikki, mut ei se ollu :3 Mäkin rakastan noita kaikkia hameita, oikeesti hameet best ! ! <3 Hyvää sunnuntaita sulle ;D
PoistaNoi on niin UPEITA! Varsinkin noi mekot!<3 Rakastan just tommosta tyyliä. Voitko esitellä lisää sun vaatteita ja kertoo mistä saat inspiraatioo sun tyyliin?<3
VastaaPoistaMoips sulle :3 Kiitos kehuistaaaaa, mäkin tykkään mun vaatekaapista kovasti <3! Ja kuules, mää voin ehottomasti esitellä mun vaatteita lisää, nimittäin ens viikon postaus on vaatekaapin esittely osa 2! :D Siellä kerron lisää mun tyylistä ja esittelen muunmuassa mun viime viikon vaatelöytöjä kirpputorilta! Ne on aivan super ihanii! :D Nähään sen postauksen parissaa!<3
Poista