BONUS-runoilut.ajatuksia.ja.muutasemmosta
ja katselen kukkasia
kaipaan rakkautta
sitä tunnetta jonka tunsin pienenä
lapsuuden viimeisenä kesänä
nurmella ja majassa
uimassa ja jäätelö suussa
hymy korvissa
iloinen huoleton
elämä
kasvaminen on pelottavaa
pelkään että olen se vanha outo naapuri jolla on papukaija
tai että mutuun puiseksi ovenkahvaksi
kova ja no aika arkinen
kääntyy alaspäin
silmät kiinni ja itken
sisälläni
miks kaikilla on nykyään rikkinäinen sydän
miksi se tuntuu kaikilla samalta
pieni tikku on yhtä kova kipu kuin sahalla halkaistu
se on suhteellista
mä en jaksa sitä kun eräät on aina niin kovin, kovin negatiivisia
kääntyvät selkiensä taakse valittamaan
“muuten ihan mukavaa mutta tuo yks”
se yks taidan olla minä
niimpä tietenkin
mä en taida osata lukea kunnnolla
enää
mä koitan lukea kelloa
mutta minuutit vain vierii ja vierii enkä muista milloin on oikea aika
milloin väärä
meinaan olla aina vain myöhässä
aamuisin ajoissa
kun herään ennen kuutta enkä enää nukukaan
aivot eivät anna
ajatukset vaivaa
ja keho haluaa juoda vettä
mietin että huomenna ehkä ostan suuren suklaalevyn ja syön ihan yksin
tiedän
ei se ole kovin terveellistä
äiti ei olisi hirveen ylpee
mutta kun on sellainen olo
että ehkä se levy
voisi tehdä minusta kokonaisen
kaipaan ihmisiä joita en ole koskaan saanut
niitä jotka ovat kuin suklaalevy
lohduttavat ja halaavat
tekevät minusta
kokonaisen taas
kalman kalpea kappeli on kuin eilinen muffiniparatiisi
mä en osaa sanoa miksi mun tunteet menee siksakkia mutta kai se kuuluu asiaan
tosin se on aika tympeetä, että ohjekirja on jossaki mursun perseessä jäämeren takana ja syvällä kuopassa meren pohjassa
vähän kaduttaa välillä kaikki
mut joskus sitten iloitsen siitäkin että söin pienen banaanin
kaikkea sitä
mun nenä on alkanu kutiamaan, pelkään et omistan allergiaa
mut mun päiviäni värittävät sen lisäksi hymynkareet
se on aika hassua
että vaikka yksin olen niin ei se mitään
te ootte aina mun mukana sydämessäni isossa lokerossa johon mahdutte te kaikki
kaikki jotka halit ja hymyt mulle annoitte
istuitte viereen
ja hengititte
sitä kaipaan
odotan kesää
kun taas tavataan
pelkona suurimpana onkin
etten selviä sinne asti
jos vaikka kaadun rautatien alle ja kuolen
tähdet ovat kohdillaan
pilaan niiden tuoman tuurin
aivastamalla aina vain kaksi kertaa
hyvää pahaa
rakkautta rahaa
ei se kolmonen
vaan koskaan tuu
ja vaikka tulisikin
niin aina
se valinta
on sitten kuitenkin
joku muu
itkettää... oikeesti itkettää... ei tämmöstä pliis </3 toi eka runo... toiekaruno... *syvä hengitys*
VastaaPoistaVAU. MITÄ. IHMETTÄ. MITEN. miten sä vaan... saat kaikki tuntees näihin? siis oikeesti. toi ensimmäinen oli NIIN SAMAISTUTTAVA. ja viimeinen kans. upeeta. oot ihana.
Hei Usva <3 Ei hitsit, oikeesti, upeeta et mun runo herätti sussa tunteita, otan tän suurena kohteliaisuutena :'3 Mää kysäsen viel nopeesti et tarkoititko ekalla runolla siis tuota joka oli ennen postauksen kuvaa vai vasta sen jälkeen? Eikäää, oikeesti en kestä, ihanaa et oot samaistunu :3 <3<3<3
Poistahonestly molemmat, mutta taisin tarkottaa kommenttii kirjoittaessani tota ton kuvan jälkeistä :) se kuva on tosi hieno btw <3
PoistaAwww kiitos Usva :3
Poista